vrijdag 31 augustus 2018

6WMB, spel


Het 6 woorden met beeld verhaal is een idee van Marion Driessen
De opdracht voor deze week is: SPEL
Kijk voor meer verhalen hier
DSC_0117

Golf, frustrerendste spel wat ik ken

Waarom stop je er dan niet mee? Onder andere een van de frustraties, ondanks dat je een slechte dag had wil je er ook niet mee stoppen want…………. Misschien gaat het morgen wel beter. En dan gaat het een dag beter en denk je: zie je wel ik kan het wel.
Golf gaat met ups en downs. Sommige mensen kunnen beslist niet tegen de downs en stoppen er na een aantal maanden of jaren mee. Onlangs stond een kartonnen doos midden op de parkeerplaats bij de golfbaan met de tekst: Ik heb het wel gezien met het golfen, neem wat je gebruiken kunt, wees gegroet het gaat je goed.
De doos bevatte zelfs een paar hele nieuwe schoenen. Dan ben je echt gefrustreerd en helpt geen lieve Pro meer om je op het goede spoor te krijgen.
Voorlopig blijf ik oefenen en mijn rondjes lopen. Met in 2016 bijna onder handicap 20 lijkt het erop dat ik eens redelijk kon spelen. Daar wil ik weer naartoe. De dagen van frustratie snel vergetend en terend op de goede dagen (zwaar in de minderheid) blijf ik mijn wekelijkse rondje lopen tot, wie weet, onder handicap 20. En dan wil je nog lager. Pfffff wat een spel. Grrrr.

3 opmerkingen:

  1. Ik ken golfen alleen uit series eigenlijk. Heb het zelf nooit gedaan. Het lijkt me wel een mooie aanleiding om flinke stukken te wandelen : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel anders wandelen dan normaal. Je loopt veel maar in een totaal ander tempo.

    BeantwoordenVerwijderen

6WMB, spel

Het 6 woorden met beeld verhaal is een idee van  Marion Driessen De opdracht voor deze week is: SPEL Kijk voor meer verhalen  hier Go...